Teori..

Blev ingen ridning idag, vi hade teori istället eftersom det var så himla kallt! Vi pratade iallafall om hur en ''hopptävling'' går till, vad man ska tänka på osv. Sen så fick vi ett papper av Emelie där vi skulle skriva våra mål och vad vi vill träna på den här terminen. Ni kommer får veta dem sen när jag skrivit färidgt det. Emelie sa också att hon tyckte vi skulle börja skriva ner varje ridpass, t.e.x. vad vi gör på lektionen, vad som gick bra, vad som gick mindre bra, vad vi behöver träna mer på osv. Det tänker jag göra här på bloggen efter varje ridpass! :) Ser fram emot det här rid/häst/ponny/tävlings året. Ska vara med på ridskolemästerkspapet som är i höst också. Nästa vecka ska jag nog komma igång och träna mig själv, börja gå promenader som sen kan leda till att börja springa och träna på gym! :)
Gammal bild!
// Emma Johansson
 
Såg att det var Ponnysanning som hade länkat oss, tack så mycket! Man känner sig mer peppad på att blogga när man har många läsare & kommentarer! Ska försöka gå ut och fota lite fina bilder i helgen!


Kommentarer
Postat av: Madeliene - Flickan som kämpar mot sin Socialfobi. ♥

- tack baby! Kan hjälpa dig någon dag om du vill :) <3

2013-01-23 ♥20:55:24
URL: http://madelaiine.blogg.se
Postat av: Madeliene - Flickan som kämpar mot sin Socialfobi. ♥

sv: kan se om jag hinner i helgen :) Men du kan väl slänga iväg ett mejl till mig med bilder, och förklaring ungefär hur du vill ha den! :) <3

2013-01-24 ♥19:19:47
URL: http://madelaiine.blogg.se




Ditt namn;

Din mail;

Din blogg;

Din kommentar;

Trackback